doupto.com 15k$ video contest

יום שבת, 7 ביוני 2008

חדשות! יש פורום.


הי לכולם,

אני מודה לכם על שאת מגיבים בבלוג, ומתכתבים איתי במייל, אך אם אני מתכנן לעזור לכם ולעוד אנשים בעתיד אני יזדקק לכלים טובים יותר מאשר תגובות בלוג, מאוד קשה לעקוב אחרי כל השאלות דרך מייל ודרך הבלוג, אני לעתים רבות מקבל אנונימי עם מספר שאלות ולא ברור אם זה אותו אדם,

לכן רציתי שיטה טובה יותר, ונראה לי שפורום היא השיטה המתאימה, כך נוכל לעקוב אחרי נושא, לענות אחד לשני, להוסיף נושאים גם שלא קשורים לפוסט כזה או אחר, שקלתי אם להעתיק את כל התכתובות בבלוג אל הפורום אבל הן נכתבו אישית אלי ולא אל פורום, אז החלטתי להתחיל עם פורום ריק, ולתת לשאלות שלכם ולתשובות שלנו למלא אותו לאט לאט.

אני מבטיח לענות לכולם, ואני מבטיח לגייס למשימה מספר אנשים חזקים לטובת ההרמה של הפורום, מעתה אני מבקש שפניות ושאלות יפתחו כנושא בפורום, זה דורש רישום קצר, כמובן שלקריאה בלבד יש הרשאה לכולם, אני גם מתכוון לאט לאט לתרגם נושאים חשובים שמפורסמים ב InsanelyMac, לאורך זמן הפורום יהווה מאגר מידע עם שאלות ותשובות בנושא האקינטוש ומק.

כתובת הפורום:

אם אתם מבינים/מנוסים במק, האקינטוש, פיתוח אפליקציות או דרייברים אתם מוזמנים להרשם לפורום, לשלוח לי הודעה ואצרף אתכם עם הרשאות גבוהות.

כמובן שאם יש בקשות או רעיונות לשיפור שינוי/פתיחת נושאים שונים אתם מוזמנים להציע,
מקווה לראות אתכם בפורום,

שי.

אין תגובות: