doupto.com 15k$ video contest

יום ראשון, 15 ביוני 2008

קצת חדשות


לאחרונה נראה לי שלקחתי על עצמי יותר מידי, אני עוסק במספר פרוייקטים שקשורים לקהילה ובינהם:
כתיבת פוסטים בבלוג האנגלי (Apple2PC.blogspot.com)
כתיבה ותרגום פוסטים בבלוג העברי (OSX86Heb.blogspot.com)
תמיכה והקמה ופרסום חדשות בפורום (OSX86Heb.darkbb.com)
בנוסף אני מרים אתר שיכיל כמה שיותר דרייברים להאקינטוש בהורדה ישירה (גיליתי שזה לא קל, אפרסם לינק כשיהיה מוכן)
וממש לאחרונה הרמתי פרוייקט לכתוב דרייבר למקלדת של מחשבים ניידים מסוג LG עוד לא התחלתי ממש (http://code.google.com/p/lgkbd/)
ואם לא שמתם לב הוספתי לפורום ולבלוג מנוע חיפוש באתרי OSX86 המבוסס על Google Custom Search, לקח קצת זמן לעבור על 500-600 היטים בגוגל כדי להחליט אילו אתרים להכניס ואילו לא, אפשר לגשת לאתר החיפוש ישירות מכאן, ואת רשימת האתרים שצרפתי אפשר לראות בפורום כאן, אם יש לכם אתרים נוספים שאתם ממליצים לחפש בהם שקשורים ל OSX86 אתם מוזמנים להמליץ.

לאחרונה (אולי שמתם לב?) הצטרפו אלי מספר אנשים שמוכנים לתרום ועוזרים מאוד ומקלים עלי את המשימות,
בבלוג העברי הצטרף ככותב נוסף בחור מוכשר שכבר פרסם מספר פוסטים שמו הוא מק-מן אתם תשמעו ממנו יותר מאשר ממני בבלוג בזמן הקרוב, הוא עוזר לתרגם פוסטים ויכתוב כמה, הוא עושה עבודה נפלאה, קבלו אותו בברכות.

בפורום עוזרים לי מספר אנשים ע"י תרגום נושאים מהאתר InsanelyMac וע"י סיכום דברים לאחר קבלת עזרה, מתן עזרה לאנשים ששואלים שאלות, וכדומה, בינהם: SaharC, AsafTrip, KfirBS83, ועוד.

אני רוצה בהזדמנות זאת להזמין את כולכם להירשם לפורום ולהיות חברים פעילים, אם מישהו מעוניין לתרום ולהשתתף הוא מוזמן לשלוח אלי מייל או PM בפורום ואגיב בהקדם האפשרי,

שי.


אין תגובות: