doupto.com 15k$ video contest

יום שישי, 2 במאי 2008

קצת על הבלוג


הבלוג הזה נולד בעקבות מייל שקיבלתי בבלוג המקורי שלי שכתוב באנגלית (Apple2PC), ובמייל הופיעו שאלות בעברית והשאלה המרכזית היא איפה ניתן למצוא מידע ומדריכים בעברית על האקינטוש.

לצערי התשובה שלי היתה: אין!
לא הצלחתי למצוא אתר, בלוג או פורום שמכסה את הנושא בצורה טובה מרוכזת ומקיפה בשפה העברית.
החלטתי לנסות להקים כזה בלוג שיהיה פשוט הבלוג שלי בעברית.
בבלוג האנגלי הגעתי כיום לבערך 80 פוסטים ויותר ויהיה מאוד קשה לתרגם את כולם, אבל אני בהחלט יעשה את זה לאורך הזמן, בהתחלה בכל אופן אתחיל עם המדריכים החשובים.

בלוג זה יכיל מידע על איך מתקינים, מה צריך, איפה בודקים חומרה, איפה יש דרייברים, יהיו פה מדריכים עם תמונות והסברים של צעד אחר צעד.
כל מה שרק צריך כדי להפוך את הפי.סי.(PC) שלך למקינטוש (Mac) או האקינטוש (Hackintosh)

כיום המערכת הפעלה הטובה והאחרונה נקראת לאופרד (Leopard) ולכן רוב הפוסטים יעסקו ב "איך להתקין לאופרד" או בבעיות שיש בהתקנת לאופרד או בתוכנות טובות ללאופרד וכולי, אבל יהיו גם פוסטים על מערכת ההפעלה הקודמת טייגר (Tiger) ורוב הדברים שאכתוב יהיו נכונים גם לגבי מערכת הפעלה זו.

מקווה שזה יעזור למישהו, ואולי קצת ישכנע אנשים לנסות מקינטוש, ולאהוב את מערכת ההפעלה הזאת בדיוק כמוני.

שי.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אני סוגד לך על כך!